Onze Werkwijze: Altijd Up-to-Date, Zonder Stockbeheer
Bij onze webshop werken we nét iets anders. In plaats van een traditionele voorraad, sturen we jouw bestelling rechtstreeks van onze groothandel naar jouw deur. Dit betekent dat we altijd up-to-date zijn met de nieuwste producten, zonder overschotten of verouderde artikelen. Zo kunnen we je de beste selectie aanbieden, snel en efficiënt, zonder onnodige tussenschakels.
Kortom, bij ons shop je slim, duurzaam én altijd actueel!
Personalisatie & digitale proef
Heb je een gepersonaliseerd ontwerp uit onze collectie besteld, dan kan je binnen de 3 werkdagen een digitale proef in jouw mailbox verwachten. Pas na ontvangst van jouw ‘goed voor druk’, gaat jouw bestelling in productie.
De productietijd is afhankelijk van het bestelde item en is verschillend per item. Dit staat vermeld bij het artikel in de webshop, maar gemiddeld mag je hiervoor 3 tot 7 werkdagen rekenen.
Verzenden
Belangrijk: Verzendkosten bij Meerdere Leveranciers
We werken samen met verschillende leveranciers om jou een breed assortiment te bieden. Wanneer je producten bestelt die afkomstig zijn van verschillende leveranciers, worden de verzendkosten voor elke leverancier apart berekend en opgeteld.
Op deze manier kunnen we jouw bestelling zo snel en efficiënt mogelijk bij je thuis laten bezorgen!
De verzendingskosten worden automatisch berekend in uw winkelmandje.
Ophalen
Omdat we geen voorraadbeheer hebben, is het niet mogelijk om een bestelling standaard bij ons af te halen. Maar we begrijpen dat dit soms handig kan zijn! Daarom bieden we de optie om je bestelling bij ons te laten arriveren, zodat je deze op een moment naar keuze kunt ophalen.
Houd er rekening mee dat de verzendkosten hierbij nog steeds worden aangerekend. Wil je je bestelling ophalen bij ons in het atelier (Goorstraat 91 – 3191 Hever)? Vermeld dit dan in de opmerkingen bij je bestelling of stuur een e-mail naar info@www.babyinred.be.
Wij regelen de rest!
Vergist in je Bestelling? Geen Probleem!
Heb je per ongeluk iets verkeerd besteld? Geen zorgen! Stuur ons binnen 2 uur na je bestelling een e-mail naar info@www.babyinred.be met je ordernummer, het product dat je wilt wijzigen en wat je in de plaats wilt ontvangen. Wij zorgen ervoor dat het juiste product jouw kant op komt.
Is er een prijsverschil? Dan handelen we dat eenvoudig rechtstreeks via e-mail af. Zo maken we jouw bestelling snel weer helemaal naar wens!
Retourneren
Is het item toch niet helemaal wat je had gedacht? Dan nemen we het gewoon terug!
Retourneren kan binnen de 7 dagen na aankoop.
Belangrijk: gepersonaliseerde artikelen, cadeaubonnen, voedingswaren en planten kunnen niet geretourneerd worden.
Hoe retourneer ik?
Stuur ons een mailtje naar info@www.babyinred.be met daarin het ordernummer, alsook het item(s) dat je graag wil retourneren. Wij checken daarna even jouw retour en brengen je via e-mail op de hoogte van de volgende stappen.
Je kan erna de items terugsturen via een postpakket naar Baby in Red – Goorstraat 91, 3191 Hever.
Opgelet: de kosten van het verzenden zijn voor de klant.
Nadat het product is toegekomen (in originele staat), storten we jou het bedrag terug (exclusief verzendkosten).
____________________________________
Kom je er niet goed uit?
Dan helpen we je graag verder!
Stuur een mailtje naar info@www.babyinred.be of boek een gratis infosessie.